آموزش عیب  یابی و تعمیرات  تلویزیون

امروزه مباحث و مشاغل فنی یکی از پر درآمدترین شغل ها می باشد که خیلی از افراد هم به دلیل علاقه ی خود و هم به دلیل این که شغل خوب و پر درآمدی داشته باشند به کارهای تعمیراتی و فنی روی می آورند. تمامی دستگاه های امروزی که مبتنی بر الکترونیک است و برای تعمیرات آن نیاز است که دانش کافی ذر زمینه الکترونیک داشته باشید.تلویزیون از جمله دستگاه های بسیار پر کاربرد می باشد که همه ما با ان سرگرم می شویم و می توانیم در زمان استراحت و اوقات فراغت به تماشای فیلم های تلویزیونی بنشینیم.

از انجایی که تلویزیون یکی از دستگاه های پرکاربرد می باشد مراجعات در جها پشتیبانی فنی و تعمیرات ان  نیز زیاد است و جدای از شهر  و مکان تعمیرگاه ها رزانه شاهد مراجعات مشتریان برای تعمیرات  تلویزیون خود هستند. خرابی های که  برای تلویزیون مشکلات فراوانی به وجود می آید که در اینجا به برخی از این مشکلات که بسیار هم شایع هستند می پردازیم :

  • تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد و یا تصویر ان بسیار کم رنگ است.
  • یک باره صدای تلویزیون قطع شده است.
  • رنگ صفحه نمایش بهم ریخته و تصویر به قرمزی و یا سبز میزند
  • تلویزیون روشن نمی شود و یا بعد از روشن شدن شدن و مدتی  بعد خاموش میشود
  • منوهای تلویزیون کار نم کند.

خب این مشکلاتی که به آن ها اشاره شد از شایع ترین مشکلات و خرابی های تلویزیون ها هستند که مردم  در  مراجه عات خود به آن ها اشاره می کنند.

اگر شما هم از علاقه مندان گذراندن دوره های اموزش تعمیرات تلویزیون هستید می توانید در کلاس های آموزش تعمیرات شرکت کنید و دانش لازم در این زمینه را به دست آورید ، همچنین در کنار دانشی که برای تعمیرات تلویزیون به دست می آورید به دلیل عملی بودن کلاس ها کار آموزان به صورت واقعی در محیط تعمیرات قرار می گیرند و به این طریق می توانند به راحتی کار عیب یابی و تعمیرات را یاد بگیرند. در زیر به برخی از مهمترین عناوین سرفصل های آموزش تعمیرات تلویزیون اشاره می کنیم.

  1. آشنایی با برند های مختلف تلویزیون
  2. آشنایی با معماری و ساختار تلویزیون
  3. آموزش باز و بست کردن صحیح تلویزیون و جدا کردن پنل
  4. آشنایی با مدار پاور تلویزیون و روش های عیب یابی مدار پاور
  5. آشنایی با مین برد و عیب یابی مین برد تلویزیون
  6. آموزش عیب یابی مشکلات پنل  و بردTFT

و……

این دوره جهت بازار کار می باشد و به صورت کاملا عملی برگزار می گردد. اطلاعات بیشتر ———————-  ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس مراجعه : تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹