آموزش عیب یابی و تعمیرات مانیتور

مانیتورها ( نمایشگرها) یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین دستگاه های خروجی محسوب می شوند که بیشترین انسفاده را در رایانه ها ( کامپیوترها ) دارند که  دارای مدل های مختلف و با کیفیت و قابلیت های متفاوتی می باشند که هر کاربردی می تواند بنابر نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب نماید. البته باید بدانید که مانیتورها مختص فقط کامپیوترها نبوده و امروز تمامی دستگاه های صنعتی و امنیتی از مانیتورها جهت نمایش اطلاعات استفاده می کنند.

همان طور که میدانید استفاده از مانیتورها یک مسئله ضروری است زیرا بدون آن حتی نمی توانید از رایانه ها استفاده  کنید چون نخواهی توانست اطلاعات درون آن را ببینید در حالی که سیستم های رایانه ای مبتنی بر دید  هستند. به همین جهت و به دلیل استفاده ضروری و بسیار زیاد از مانیتورها بازارکار در این راستا نیز اهمیت بسیاری دارد و این باعث شده که مراکز تخصصی در زمینه های فنیو فروش برای مانیتورها راه اندازی شود. بخش فروش مباحث مربوط به خود را دارد  ، در اینجا ما درباره ی مبحث فنی و تعمیرات صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات مانیتورها نیازمند دانش  مخصوص به خود است که باید فرد تعمیرکار به تمامی ساختار و معماری آن و همچنین به مشکلات و ایراداتی که برای مانیتورها پیش می اید کاملا آشنا و مسلط باشد تا بتواند در ززمان خرابی به عیب یابی و تعمیرات مانیتور بپردازد. تعمیرات مانیتور هم از جمله مشاغل خوب و پر در آمد می باشد که می توانید در کنار دیگر مشاغل به آن بپدازید. دوره  های آموزش تعمیرات مانیتور یکی از محبوبترین دوره های آموزش تعمیرات می باشد که علاقه مندان زیادی را دارد . تعمیرکاران کامپیوتر – تعمیرکاران دوربین های مداربسته وو….. افراد علاقه مند به مبحث از  جمله  مخاطبان دوره های آموزش تعمیرات مانیتور می باشند.

در زیر  به مهمترین سرفصل های آموزش تعمیرات مانیتور اشاره می کنیم :

  • آشنایی با ساختار و معماری مانیتور
  • آموزش نحوه ی باز و بست کردن مانیتور و جلوگیری از آسیب دیدن پنل  در زمان باز کردن و با بستن مانیتور
  • آموزش و آشنایی با اجزاء داخلی مانیتور
  • آموزش عیب یابی مدار پاور و آشنای کامل با بخش مدار پاور مانیتورها
  • آشنایی با برد اصلی و مین برد و روش های عیب یابی آن 
  • آموزش تعویض رام و ic فلش
  • آموزش عیب یابی پنل و مشکلات آن 
  • آشنایی با برد TFT و روش برطرف سازی مشکلات  مربوط
  • آموزش تعویض پنل 
  • آموزش رفع مشکلات تاریکی صفحه نمایش و مشکلات بلایت

دوره ی آموزش تعمیرات مانیتور به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز برگزار می گردد تا کارآموزان به صورت واقعی و نه تئوری به مبحث تعمیرات بپردازند و بتوانند به راحتی یک مانیتور را عیب یابی و تعمیر نمایند. همچنین لازم به ذکر است که این دوره به منظور ورود کارآموزان به بازار کار طراحی شده است که بعد از اتمام دوره فرد می تواند به راحتی در بازارکار مشغول به کار شود.

جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹