برطرف سازی مشکلات تلویزیون های LCD

خب طبق روال در ابتدا میخواهیم شما را با ساختار تلویزیون های LCD آشنا کنیم. باید بدانید که واژهی LCD ( ال سی دی ) مخفف جمله ی عبارت صفحه نمایش کریستال مایع می باشد که با استفاده از سیستم بکلایت فلوئورسنت نوردهی می شود. تصویری که شما در تلویزیون های ال سی دی می بینید توسط پیکسل های خود پنل ( صفحه نمایش)  در صفحه نمایش ایجاد می شود و سپس برای ددیه شدن نیازمند نور زمینه می باشد.برای همین منظور در تلویزیون های LCD سیستمی به نام های ولتاژ وجود دارد که برق مورد نیاز لامپ های فلئورسنت را می رساند ، زیرا نور زمینه توسط این لامپ ها ایجاد می گردد که لامپ های مذکور سباهت بسیار زیادی به مهتابی دارند از نظر ساختار و مثل این می ماند که یک لامپ مهتابی را  نازک و کوچکتر کنید.

این لامپ ها برای روشن شدن نیاز به ولتاژ بالایی در حد ۲ کیلو ولت دارند که این مقدار ولتاژ توسط بخش های ولتاژ تامین می گردد. اگر خرابی هایی که باعث تاریکی صفحه نمایش می شوند مربوط به همین قسمت ها یعنی مدار های ولتاژ و یا لامپ های فلوئور سنت ها است که با عیب یابی و برطرف سازی مشکلات این بخش می توان نور زمینه را مجددا برگرداند.

خرابی دیگری که برای تلویزیون های LCD پیش  می آید مربوط به برد پاور و یا مین برد تلویزیون  است که معمولا باعث خاموشی و عدم روشن شدن دستگاه می شود، و همچنین عدم داشتن صدا – عدم داشتن تصویر و یا بهم ریختگی رنگ تصویر از جمله  شایع ترین های خرابی و مشکلات در تلویزیون ها هستند.

مرکز  تعمیرات تلویزیون های بنکیو نیز یکی از  مراکز تعمیرات تخصصی تلویزیون می باشد که از جمله مراکز عیب یابی و رفع عیب انواع تلویزیون می باشد که برند Benq نیز از اصلی ترین تخصصی های این مرکز تعمیراتی می باشد.

در صورت خرابی تلویزون LCD خود می توانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات تلویزیون LCD بنکیو