تفاوت مانیتورهای حرفه ای HD و Gaming

افرادی که کارهای گرافیکی انجام می دهند و یا در بخش میکس فیلم هستند و نیازمند کیفیت بالای تصویر هستند نیازمند نوع جدید و بسیار پیشرفته ای از مانیتورها می باشند و مانیتورهای عادی جواب گوی کارهای آن ها نیست.همچنین گیمرها ( افرادی که شب و روز در کار بازی های رایانه ای هستند و حتی کسب درآمد می کنند) نیز نیازمند مانیتورهایی با کیفیت و سرعت پاسخگویی بالا می باشند که بازهم مانیتور های عادی جوابگوی خواسته ی ان ها نیست.

همان طور که گفته شد کمپانی هایی که مانیتور تولید میکنند تقریبا برای هر سلیقه و خواسته ای نمایشگر مخصوص را  طراحی وارائه کرده اند که بنکیو نیز یکی از این کمپانی ها می باشد.خب در ادامه می خواهیم کمی در باره ی تفاوت مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای و مانیتورهای عادی برای شما بگوییم ، به عبارتی بیشتر از قابلیت های مانیتورهای حرفه ای و گیمینگ گفته می شود و شما خود می توانید اطلاعات را با یک مانیترو عادی مقایسه کرده و به این طریق تفاوت بین این دو مانیتور را بدانید.

مانیتور جدید BenQ گیمرهای حرفه‌ای را دوست دارد است

XL2540-3

بنکیو کلا به سلیقه ی کاربران خود اهمیت زیادی می دهد و این در مورد گیمرها هم صدق می کند و اینبار با طراحی و ارائه مانیتور مخصوص گیمرها نیز باز باعث شده که طرفداران خود را بیشتر شگفت زده کنند. قابلیت هایی که مانیتورهای حرفه ای و گیمینگ در اختیار کاربران میگذارند بسیار عالی بوده تا کاربران بتوانند مثلا در بازی از نهایت کیفیت و سرعت تصویری و گرافیکی سیستم خود بهره ببرند. یکی از مانیتورهای بنکیو با نام مدل Zowie XL2540  وارد بازار شده که نرخ به روز رسانی تصویری ( یه روئز رسانی و رفرش صفحه ) ۲۴۰ هرتز می باشد که در مقایسه با مانیتورهای عادی که ۶۰ الی ۷۰ هرتز هستند خیییییلی  کیفیت و سرعت بالایی است. کیفیت تصویری و شفافیت آن نیز به صورت FULLHD می باشد که به خوبی می تواند بازی هایی  نظیر e-Sport را اجرا و گیمر را راضی نگه دارد . این مانیتور همچنین به HDMI Port مجهز می باشد و همچنین دارای چهار عدد پورت USB است.

مانیتورهای گیمر و حرفه ای مشکلی در صفحه نمایش برایشان پیش نمی آیدو اکثر خرابی های ان ها مربوط به برد اصلی و مدا پاور ان ها می باشد که آن هم به دلیل روشن بودن و مداوم کارکردن است که البته به راحتی قابل عیب یابی رفع مشکل می باشد که توسط این مرکز انجام می شود.

تلفن  تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تعمیرات مانیتور گیمینگ و حرفه ای